vrijdag 18 november 2011

Ontwerpwedstrijd 19: Potentilla

Ontwerpwedstrijd 19 is weer afgelopen. Ook dit keer heb ik weer meegedaan.
Ik vond het zelf weer een erg leuk pakketje met mooie kleuren en kralen. Dit keer had het iets herfstig, ondanks dat de zon scheen, en de temperatuur nog boven het gemiddelde lag, kwam de herfst je tegemoet.
Dit keer was het verplichte onderdeel een ring. Best nog wel lastig, want er zaten ook grote kralen bij. Ook een verplichte onderdeel was een lucite bloem.
Ik ben wat gaan puzzelen en uiteindelijk kwam er dit uit:

Dit is dus de ring. Als je goed kijkt, zie je dat het een vlinder is geworden.
Bij de ring heb ik ook nog een bijpassende ketting gemaakt:

En een close-upje:


Ook hier heb ik bijpassende vlinderhanger gemaakt en deze bevestigd aan de ketting.

Hier nog een foto van het totaalplaatje:


Helaas heb ik niks gewonnen met dit ontwerp.
Wel is het volgende ontwerppakketje nr 20 weer binnen gekomen :D (jaja ik ga gewoon weer vrolijk verder) Ook weer een leuk kerst.oud/nieuw pakketje. Nog weer even verzinnen wat ik ervan ga maken, maar er borrelen al wat ideeën.

Verder ben ik nog met een aantal projectjes bezig. Ik ben bezig met een vlinderhaarknip en nog met en opdrachtje. Namelijk 2 sleutelhangers. Als deze klaar zijn, post ik ze weer hier.
Iedereen een fijn weekend!


Geen opmerkingen: