donderdag 12 januari 2012

Sieraad met soutache

We gaan dit jaar weer vrolijk verder met nieuwe sieraden maken, bedenken en ontwerpen.
Ik ben van plan om nog meer sieraden te gaan maken, zodat er nog meer aanbod komt.

Deze ketting had ik vorig jaar al klaar, maar nog niet laten zien.
Hij is gemaakt met bruinkleurige picture jasper cabochon wat omrand is met rocailles en met old gold soutache koord.
Soutache is een dubbel tunnelkoord wat vooral gebruikt wordt om kleding af te werken. En nu ook om sieraden mee af te werken. Het is in veel verschillende kleuren te verkrijgen.
Het is de eerste keer dat ik hier mee werk, en het is erg leuk en maakt het sieraad mooi af vind ik.



Een close-upje (jammer genoeg is de foto een beetje wazig)



 De cabochon is afgewerkt met goudkleurige roosjes en glaskraaltjes.

De ketting is ook te koop, zie in mijn shopje www.kralenbloempje.come2me.nl onder het kopje NIEUW.


Geen opmerkingen: