dinsdag 15 maart 2011

ontwerppakketje 15

Ik doe al een tijdje mee met het ontwerppakketje, samengesteld door Kralenzooi en hoe maakt u het.
Het is een soort Blind-date, je besteld een pakketje en je weet niet wat er in zit.
Met de kralen wie er in zit moet je iets van maken, dat kan de ene keer een verplichte onderdeel zijn de andere keer mag je je fantasie de vrije loop laten.
Hiervan maak je een foto en stuur je in. Je hebt 2 weken de tijd om te stemmen en na die 2 weken wordt de winnaar bekend gemaakt. De eerste 3 krijgt een waardebon van de webshop kralenzooi. Een leuke shop met veel leuke spulletjes!

Deze keer heb ik dus ook meegedaan, het verplichte onderdeel was een armband maken.
De kleuren die er in zaten waren groen, bruin/goud. Leuke kleuren om mee te werken.
Dit is de armband wie ik gemaakt heb:


een mooie volle armband vind ik zelf.


ik heb de grote kralen geketteld aan kleine ringetjes waar ik de andere kralen aan heb geketteld. Zo krijg je een mooi vol effect.

Vandaag werd de uitslag bekend gemaakt en helaas heb ik niks geworden. Ik ben gedeelde 8ste geworden van de 29 inzendingen. Niet slecht, maar er waren zulke mooie en orginele inzendingen dat ik het ook wel een beetje had verwacht.

Volgende week komt een nieuw pakketje, dus dan ga ik weer vrolijk en vol goede creatieve ideeën aan de slag. Want het blijft toch altijd erg leuk om te doen.

Deze armband is tevens ook te koop. Zie http://www.kralenbloempje.come2me.nl/

Geen opmerkingen: