dinsdag 29 maart 2011

Waar ben ik mee bezig

CADEAUTASJES!

Op Koninginnendag wil ik graag hier in mijn woonplaats op de rommelmarkt gaan staan met mijn sieraden. Om de sieraden mee te geven aan klanten had ik mij bedacht om een leuk tasje te maken. 
Ik had al langer een voorbeeld liggen, die ik ook had gemaakt voor klanten die bij mij sieraden hebben besteld.
Maar dan maakte ik er 1 en meer niet.
Maar als ik nu op een markt wil gaan staan zal er wel meer cadeautasjes gemaakt moeten worden. (tenminste ik hoop dat het storm loopt :d)

Ik maak de tasjes van behang papier, lekker stevig en fijn om mee te werken vind ik. Ook heb ik wat leuke versiersels gekocht om het tasje op te leuken. Of ik dat nu ga doen weet ik nog niet, maar voor de klanten die bij mij bestellen doe ik dat wel als extra'tje. Ook voor mensen die hun sieraad kado willen doen doe ik dat natuurlijk, om het kado'tje nog leuker en feestelijker te maken! 

Hoe ze eruit komen te zien?
Als ze af zijn laat ik ze hier weer zien!

Geen opmerkingen: