vrijdag 15 april 2011

Zeepkettingen

Een tijdje niks gepost hier op mijn blog. Ik ben druk met de verhuizing geweest, (woon nu samen) en we hebben nog geen internet in ons nieuwe huisje. Internet is aangevraagd, maar duurt nog 2 weken denk ik voordat het komt... Tot die tijd ben ik bij mijn ouders om mijn mail te checken en andere dingen te doen.

Een collega van mij heeft gevraagd of ik voor haar een zeepketting voor haar wilde maken (natuurlijk wil ik dat!! :d )
Het moest in de kleuren wit, zwart/antraciet en zilver zijn.
De zeepjes, bloemetjes en hanger heb ik besteld bij zeepjesenzo, waar ik mijn zeepjes vaker bestel. De zilveren kralen heb ik bij iemand anders besteld.

Dit is het resultaat:
Ik heb het haar dinsdagavond gegeven en ze was er erg blij mee!

Wil je na het lezen van dit ook een leuke zeepketting, voor jezelf, of een kadotje voor iemand anders, kun je me altijd mailen!
Ik kan de ketting in veel verschillende kleuren maken, dus voor ieder wat wils!

Geen opmerkingen: