zondag 1 mei 2011

Koninginnendag 2011

Gisteren op koninginnendag heb ik voor het eerst met mijn sieraden op een markt gestaan.
Hier in het dorp was er 's ochtends eerst spelletjes voor de kinderen en 'smiddags een braderie met verschillende kraampjes en kinderen die hun spullen konden verkopen. Ik heb mij opgegeven om ook met een kraampje te gaan staan. Het was erg gezellig en leuk om te doen. Op zich heb ik best goed verkocht. Ik had zoals je kunt zien op de foto een groot rek waar ik de kettingen aan had hangen. Aan de andere kant had ik een klein rekje waar ik de bloemoorbellen aan had hangen. Deze gingen als warme broodjes over de toonbank :D Was erg leuk om te zien dat achter mekaar de meiden aan kwamen omdat ze ook graag zo'n bloemoorbel willen hebben.
onder de bloemoorbellen had ik een schildersdoek staan met al mijn oorbellen.
Op de tafel had ik de armbandjes liggen, nog een setje, beaded bead ketting en nog 2 kettingen voor de kleine dames.
Ook had ik een heel aantal zeepjes besteld, wat ook in de smaak viel.

Hieronder zie je een foto van mijn kraam. Dit is de eerste keer dat ik op een markt sta, dus het was voor mij nog even wennen en kijken hoe alles moet. Ik heb nu al een aantal punten wat ik de volgende keer anders kan doen.


Al met al was het een leuke en gezellige dag.

Geen opmerkingen: