maandag 9 mei 2011

Beaded Bead kettingen

Hier een paar van mijn beaded bead kettingen.
Een Beaded bead is een soort "netje" wat je om een kraal heen rijg. Kost best wel wat uurtjes maar ontzettend leuk om te doen! En het resultaat vind ik ook erg gaaf.

De eerste is in de kleur paars, onderaan hangt een kralenkapje met een ab christal glans kraal.

De tweede heb ik van blauwe rocailles gemaakt. Onderaan hangt een blauwe lucite bloem met een kraaltje eraan.

De derde is een groen met bruin, met ook groene lucite bloemetjes en pareltjes. De ketting is bronze kleurig.


En de laatste is mijn favoriet! In de kleuren bruin/bronze en roze. Ik vind hem helemaal geweldig, en ben van plan om hem zelf te houden.
Mijn schoonmoeder zei laats, heb je die ketting geërfd?
Nou dat was wel een compliment, want dat was ook echt de bedoeling van deze ketting om hem "oud"/ Vintage te laten lijken.








Ik Ben ook bezig om mijn site aan te passen, nieuwe duidelijke foto's en meer sieraden erop zetten. Dus hou de site in de gaten!

Tot Gauw!!

Geen opmerkingen: