dinsdag 19 juli 2011

Ontwerppakket 17 ; "lente fee"

Ik heb weer meegedaan aan het ontwerpwedstrijd van Kralenzooi.
Je besteld een pakketje, waar overal hetzelfde inzit. Hiervan is de bedoeling dat je een sieraad maakt. Soms mag je zelf kiezen en soms zit er een verplicht onderdeel in. In deze pakketje zat wel een verplicht onderdeel in, namelijk een verdeler.
Ik heb nog nooit met een tussenzetsel gewerkt, maar had al wel gauw een idee:


In het pakketje zat de kleur roze, blauwe en grijz, wat erg leuk bij elkaar past.
De ketting is gemaakt met de tussenzetsels, stardust kralen, glaskraaltjes, vierkante kralen kapjes, blauw gestreeptje glaskralen, chinees crystal rose, lampworkkralen, bicone glaskralen. Ook zat er een buisje TOHO rocailles in, maar die heb ik niet echt gebruikt.



Foto van hoe hij draagt. Voelt wel fijn en niet zwaar.

foto van dichtbij


Als je je ontwerp hebt ingestuurd krijg je na de sluitingsdatum 2 weken te tijd om te stemmen. Na 2 weken wordt de winnaar bekend gemaakt.
Helaas zat ik niet in de prijzen. Ben geïndigd op de 8ste plek.  Best tevreden, want tevreden over mijn ontwerp, en er zaten veel mooie ontwerpen tussen.

Deze ketting is ook weer te koop, zie www.kralenbloempje.come2me.nl

Owja...pakketje nummer 18 is weer besteld ;)




Geen opmerkingen: