vrijdag 19 augustus 2011

show mijn aankopen

Ik had me voorgenomen om deze maand niks te bestellen aan kralen of iets, aangezien mijn bankrekening het niet altijd toe laat...
En dat is gelukt....(maar niet heus...)
Ik had van een collega een opdrachtje, daar moest ik wat voor bestellen, voor een 'reperatie' had ik magneetslotjes nodig, en aangezien ik nog korting had, heb ik gelijk wat meer besteld :D en ik wil nog heel graag een cuff armband maken, en ja die had ik ook niet, dus die moest ook besteld worden...

Hier een foto van mijn aankopen:
Rechts boven in zie je de 2 cuffs, 1 smalle en 1 brede. de brede is aan de zijkant 'gehamerd'. Heb al een erg leuk idee om hier wat te van maken.
Verder zie je rocailles, nietstiften (net onder de cuff) een sleutelhanger, letterkralen. Deze is voor een opdracht. Een collega wil graag voor iemand een sleutelhanger met de namen van haar kinderen eraan hebben.
En helemaal links zie je de magneetslotjes.

Zo en nu gauw aan de slag met de nieuwe aankoopjes! :D

1 opmerking:

Anoniem zei

Waar heb je die cuff vandaan? Ik zoek ook zo'n ding, maar kan t nergens vinden!

Je mag me mailen jgunes@gmail.com

Groetjes Jess