zaterdag 10 september 2011

Waar ben ik mee bezig 2

Weer even een blog van mij.

Ik ben nu druk bezig met het voorbereiden voor de jaarmarkt, woensdag 14 september, die georganiseerd wordt door een verzorgings tehuis : "De Bettenkamp" en "Den Es" in Varsseveld.
Ze hebben me een aantal maanden geleden gevraagd of ik daar wou staan met mijn sieraden (TUURLIJK!! :D)
Dus nu druk aan de slag om nog wat sieraden en andere dingen te maken. Zo heb ik vandaag o.a. 3 zeepkettingen gemaakt een tasjes om de sieraden in te doen.
Ben erg benieuwd wat de mensen daar van mijn sieraden vinden en of het verkoopt. Ik zal jullie daarvan op de hoogte houden.

Na deze jaarmarkt ben ik van plan om een flinke schoonmaak te houden in mijn kralenbakken en kast. Heb veel dingen wat ik niet meer gebruik of overal losse kralen liggen. Die wil ik eerst gaan opruimen.
En ga ik me meer richten op het verkopen, zodat ik weer leuke nieuwe kralen kan kopen.

Kortom een hoop te doen dus de komende weken.

Fijn weekend allemaal, en tot de volgende blog!

Geen opmerkingen: